عکس صفحه اصلی

توضیحات جامع

هدف دوره

با شناخته تر شدن و استفاده بیش از پیش مردم از اینستاگرام، اصطلاح ادمین پیج اینستاگرام بیشتر به گوش شما خورده است. با توجه به ویژگی های منحصر به فرد اینستاگرام برای نمایش هرچه بهتر کسب و کارها و آسانی استفاده از آن، این روزها به یکی از محبوب ترین رسانه ها تبدیل شده است.
 مدیریت یک پیج اینستاگرام، کار ساده ای نیست و نیاز است برای استفاده هرچه بهتر از آن با موضوعات و الگوریتم های آن آشنا باشید تا بتوانید از حداکثر قابلیت های آن برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید.این مسیررشد مناسب کیست؟

افرادی که به فعالیت در شبکه های اجتماعی علاقه مند هستند.

افرادی که به دنبال فعالیت هایی متنوع هستند که برای آنها محدودیت ایجاد نکند.

افرادی که فن اقناع و توانمندی فروش یا ارائه محصول به مخاطب را دارند.

افرادی که توانایی خوبی در تشخیص علاقه مندی دیگران دارند.

افرادی که از تولید محتوای متنی گرافیکی در شبکه های اجتماعی لذت میبرند.

از ارتباط گرفتن با مشتری در شبکه های اجتماعی لذت میبرند.

از فروش لذت میبرند و میتوانند خدمت یا محصول را به درستی پرزنت یا ارائه کنند.

تمایل دارند که تایم کاری منعطفی داشته باشند.معمولا شرکتها در این جایگاه شغلی، تایم کاری را منعطف در نظر میگیرند.

توانایی جذب مشتری داشته باشند و بتوانند حدس بزنند که دیگران ممکن است چه چیزهایی را بیشتر دوست داشته باشند.

علاقه مند به کار با ابزارهای گرافیکی هستند.

از نوشتن محتوا هم لذت ببرند.

تواناييهاي مورد انتظار دانشپذيرفتگان دوره

مدیریت فضای مجازی

برنامه ریزی و تدوین الگوی تبلیغات و جذب مخاطب

تولید محتوا در فضای مجازی

مخاطب شناسی در فضای مجازی

شناخت فناوری فضای مجازی

آشنایی با کارکردهای فضای مجازی در دستیابی به اهداف

شرايط ورود به دوره (پيش‌نيازهاي ورود)

 دارابودن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم

نحوه پذيرش دانشپذير

مصاحبه

سرفصل دوره

  • مهارت ‌های ویراستاری، نویسندگی و ترجمه
  • مهارت برقراری ارتباط مفید و اجتماعی در رسانه‌ ها
  • آشنایی با مفاهیم مشتری مداری و خدمات
  • توانایی حل مسئله
  • تسلط به نرم افزار آفیس
  • آشنایی با ابزارهای مدیریت شبکه‌ های اجتماعی
  • مدیریت تبلیغات در فضای مجازی
  • بهینه سازی محتوا و فناوری در فرایند سئو
  • مخاطب شناسی
  • ایده پردازی و  خلاقیت در مدیریت شبکه های مجازی

ثبت نام