پیشی گرفتن میزان عرضه بر مقدار تقاضا، پیشرفت روز افزون تکنولوژی، تنوع پذیری سلایق و علایق و لازمه تطبیق آن بر ارائه خدمات، رابطه مستقیم بازار با مناسبات سیاسی، تعاملات اجتماعی و روابط حاکم بر جریانات اقتصادی و عامل های دیگر، این ضرورت را ایجاد کرده تا به منظور کسب موفقیت و سرمایهگذاری ایمن، پر سود و زود بازده به مقوله "بازاریابی و فروش" با دید "مهندسی و علمی" نگریسته شود. امروزه، برخوردی سنتی با فروش در فعالیتهای تجاری، به معنای از دست دادن فرصت های بازار رقابتی است که تبعات ناخوشایند آن قابل جبران نخواهد بود.
گزیده ای از سرفصل های دوره:
- اصول و استراتژي هاي بازاریابی
- تعریف استراتژی کلان سازمانی در قرن 21
- مدل علمی مدیریت کسب و کار
- مدلهای نیاز سنجی مشتری
- مدلهای موفق کارآفرینی
- برنامه ریزی تبلیغات
- آنالیز بازار و رقبا
- استراتژی های پیشبردی در فروش
- تدوین کامل برنامه بازاریابی(ماتریس رقبا و ...)
زمان دوره | 32 ساعت |
هزینه دوره | 858.000 تومان |