پیشی گرفتن میزان عرضه بر مقدار تقاضا، پیشرفت روز افزون تکنولوژی، تنوع پذیری سلایق و علایق و لازمه تطبیق آن بر ارائه خدمات، رابطه مستقیم بازار با مناسبات سیاسی، تعاملات اجتماعی و روابط حاکم بر جریانات اقتصادی و عامل های دیگر، این ضرورت را ایجاد کرده تا به منظور کسب موفقیت و سرمایهگذاری ایمن، پر سود و زود بازده به مقوله "فروش" با دید "مهندسی و علمی" نگریسته شود. امروزه، برخوردی سنتی با فروش در فعالیتهای تجاری، به معنای از دست دادن فرصت های بازار رقابتی است که تبعات ناخوشایند آن قابل جبران نخواهد بود.
در این راستا موسسه توسعه با همکاری دپارتمان تخصصی مهندسی صنایع اقدام به برگزاری دوره تخصصی مهندسی فروش و بازاریابی نموده است.
مهندس فروش با تجزیه و تحلیل روندهای فروش در گذشته، تجزیه و تحلیل عملیات و اقدامات رقبا، بررسی عملکرد و رفتار فروشندگان متناسب با فروشندگان حرفه ای عصر رقابتی، ارتباط مستمر با واحد تحقیقات بازاریابی جهت اطلاع از ارزیابی رضایت مشتریان از محصولات و خدمات شرکت و عملکرد فروشندگان و ...، همچنین تماس با مشتریان و مشاهده رفتار انها در ارتباط با شرکت، به تجزیه و تحلیل روندهای فروش آینده شرکت پرداخته و راهکارهای سازنده برمبنای تکنیک های علمی ارائه می کند.
گزیده ای از محتویات دوره:
- اصول بازاریابی و فروش
- هدف گذاری سالیانه و دوره ای فروش
- ایجاد و سازماندهی تیم فروش و شبکه پخش و توزیع
- مدیریت ارتباط با مشتریان
- روشهای مذاکره با شخصیت های متفاوت
- وفادار سازی مشتریان و رضایتمندی مشتریان
- ابزار های تشویقی افزایش فروش
- فـــروش مســتقیم
- آنالیز بازارواستراتژی های رشد فروش و افزایش سهم بازار
- شروع،ارزیابی مشتری و خاتمه فروش
- اهمیت Body Language و NLP در فروش
- شناخت مصرف کننده و برطرف کردن نیاز های وی
- روش های مناسب تبلیغات و برند سازی
مدت زمان دوره | 24 ساعت |
هزینه دوره | |
تاریخ برگزاری دوره |