عکس صفحه اصلی

توضیحات جامع

معرفی دوره

مدیریت اجرایی  درباره مدیریت کسب و کارها است. مدیریت کسب و کار ها کلیه عملیات اصلی و پشتیبانی زنجیره ارزش شامل تأمین منابع، طراحی، تولید، فروش و عرضه محصولات و خدمات، منابع انسانی، فناوری اطلاعات، مالی، برنامه ریزی و ... را در بر می‌گیرد. در واقع، مدیریت اجرایی کل فرآیندهای یک کسب و کار را شامل می شود. دوره مدیریت اجرایی به منظور آموزش، توسعه و تأمین مدیران و کارشناسان مستعد و شایسته با دیدگاه کسب و کار برای بنگاه‌ها و سازمان‌های خدماتی و تولیدی در بخش‌های خصوصی، دولتی و تعاونی جهت انجام وظایف، طرح ها و پروژه های شرکت ها و سازمان های کشور تهیه و تدوین شده است. شرکت در این دوره ها که عمدتا به روش مورد کاوی است تا حد زیادی به مخاطبان یاد می دهد چگونه در بازار رقابتی همواره بهترین باشند.



کارگاه:

دوره: مدیریت اجرایی گرایش بازاریابی

مبانی سازمان و مدیریت

مدیریت رفتار سازمانی

مدیریت منابع انسانی

مدیریت استراتژیک

اصول و فنون مذاکره

دروس پایه

دیجیتال مارکتینگ

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

استراتژی بازار

مهندسی فروش

توسعه بازار

دروس تخصصی

مدیریت مالی  و سرمایه گذاری

مهارت های ارتباطی ( ارتباط موثر)

مسائل حقوقی کسب و کار

فن بیان

زبان بدن

دروس اختیاری

با انتخاب یک عنوان پس از تایید گروه می توانند انجام دهند.

پروژه (پایان نامه)

ثبت نام

مطالب مرتبط