معرفي دوره
هدف دوره
به احتمال زیاد تا به امروز عنوان برند (brand) را شنیدهاید.برند در زبان انگلیسی یا مارک در زبان فرانسه دو کلمهای هستند که به زبان فارسی هم وارد شدهاند و برای علامتهای تجاری شرکتها و سازمانها استفاده میشود. در واقعبرند همان علامتی است که مشتری با دیدن، شنیدن یا حتی حس کردن آن، نام یک شرکت تجاری یا محصول در ذهنش تداعی میشود و در روشهای نوینمارکتینگ بسیار بر روی آن تایید میشود. امروزه بسیاری از شرکتهای نوپا یا حتی قدیمی بودجهی قابل توجهی برایبرندسازی خود در نظر میگیرند. در دنیای مدرن بازاریابی، branding جایگاه ویژهای دارد و مدیران بازاریابی برنامههای مفصل چند ساله برای ارتقای یک نام تجاری یا معرفی آن به مخاطبهای خود در نظر میگیرند. به همین دلیل است که دورههای آموزشی برندسازی برای علاقهمندان این حوزه توصیه میشود؛ چرا که در بازار کسب و کار امروز دانش علمی دربارهی آن اهمیت فراوانی دارد.
• توسعه مهارت های مدیریتی
• ایجاد یک شبکه حرفه ای قوی ارتباطی با اساتید و مدیران
• تحلیل وتفسیر درست اطلاعات
• بهبود تصویر ذهنی مثبت از شرکت و سازمان
• استخدام و نگهداشت استعدادهای برتر در سازمان
• آماده شدن برای ایجاد تغییر و پیشرفت در محیط کسب و کار
• بهبود نحوه بیان ایده های خود به شکلی مؤثر
تواناييهاي مورد انتظار دانشپذيرفتگان دوره
توانایی طراحی هویت برند و راهبری پروژههای هویت محور
توانایی طراحی برنامه های مدیریت برند
توانایی شناخت مدل مناسب برای خلق برند
توانایی طراحی برنامه ارزش ویژه برند
توانایی طراحی توانایی انجام گام های مدیریت برندحی برنامه ارزش ویژه برند
توانایی هدفگذاری و طرح برنامههای هدفمند تبلیغاتی
توانایی تشخیص بودجه مناسب و بودجهبندی برنامههای تبلیغاتی
شرايط ورود به دوره (پيشنيازهاي ورود)
دارابودن مدرك پايان تحصيلات عمومي (ديپلم متوسطه/ پيشدانشگاهي)
نحوه پذيرش دانشپذير
1- بر اساس مصاحبه
بر اساس سوابق کاری
محتواي دوره
سرفصل دوره
تعریف برندسازی شخصی
شناخت محیط و بازار
طراحی هویت برند شخصی
ارتباطات برند شخصی
حفظ و نگهداری برند شخصی
مجموعهای از نکات درباره برندسازی شخصی
پروژه پایانی
منابع دوره
1-کتاب حس برند. - برندهای قدرتمندی را از طريق حسهای لامسه، بينايی، بويايی، چشايی و شنوايی بسازيد
نویسنده : مارتين ليندستروم - مترجم : زهرا ملازاده اردكلو ، مريم عبدلی
2- کتاب برنامهریزی برند نویسنده : کوین لین کلر - مترجم : امین اسداللهی
3 -کتاب صوتی چگونه از کسبوکار خود برند بسازیم؟ نویسنده: علیرضامرادی