معرفي دوره
هدف دوره
تکنيکها و فنون پژوهش و مأخذ شناسي در مطالعات گردشگري
تفکر و مديريت استراتژيک
مهارتهاي رهبري سازماني
سياستگذاري و آيندهپژوهي گردشگري
فنون و مهارتهاي مديريت پيشرفته منابع انساني در صنعت گردشگري
شيوههاي تأمين منابع مالي و سرمايهگذاري
تکنيکهاي پيشرفته تحقيقات بازار و مخاطب شناسي
تواناييهاي مورد انتظار دانشپذيرفتگان دوره
دارا بودن دانش کافی در زمینه فعالیت کاری
دارا بودن حداقل دانش گردشگری
دارا بودن حداقل مهارت مدیریت گردشگری
دارا بودن مدارک مهارتی مرتبط
شرايط ورود به دوره (پيشنيازهاي ورود)
1- دارا بودن مدرك كارشناسي از دانشگاهها و مؤسسات آموزشي معتبر كشور و یا دارا بودن گواهینامه MBA از مؤسسات آموزش عالی آزاد
2- دارا بودن سابقه كار مديريتی
ارزيابي در طی دوره |
- در پايان از دروس در تاريخ هاي مشخص شده، از دانشپذيران آزمون به عمل مي آيد که نمره نهایی شامل نمره کتبي و نمره پروژه مي باشد.
- حداقل نمره قبولي در هر درس 16 مي باشد.
- حداکثر میزان غیبت مجاز در هر دوره 3 جلسه برای هر سرفصل می باشد.
شرایط اخذ گواهینامه پایان دوره |
- کسب حداقل نمره 16 از ميانگين دروس ارائه شده در دوره
- ارائه ی پروژه پژوهش محور پاياني (در ترم آخر) با کسب حداقل نمره 18 به همراه تأییدیه اساتید راهنما
- حضور مستمر در دوره (با احتساب میزان غیبت های مجاز)
- رعایت کامل آیین نامه ها و ضوابط دانشگاه و همچنین آیین نامه و ضوابط مربوط به برگزاری دوره که قبلاً به روئیت و تأیید دانشپذیر رسیده است.
- تسويه حساب کامل مالی
مدت زمان و محتوی دوره |
مدت زمان دوره مدیریت گردشگری DBA شش ماه بوده، که شامل سه پودمان بصورت حضوری به انضمام یک پودمان بصورت نیمه حضوری (جهت ارائه پروژه پايانی) در مجموع به مدت 400 ساعت آموزشي می باشد.
زمان تشکیل کلاس ها |
کد معمولی (سالانه - روزهای اخر هفته)
کد فشرده( بیشتر ویژه متقاضیان صنعت و بازرگانی و شاغلین می باشد)
کد برون سازمانی( با توجه به زمان مورد نظر آن سازمان برگزار میگردد)
سایر کدها (جهت کسب اطلاع از تاریخ و زمان برگزاری با واحد آموزش تماس بگیرید)
محتوی دوره |
دروس در چهار دسته بندی می باشند. که 30 درصد دروس تئوری و 70 درصد بصورت عملی می باشد.
دروس اصلی و پایه
دروس تخصصی
دروس اختیاری
سمینار/ پروژه/ کارورزی/ پایان نامه
سرفصل دوره
کارآفرینی و خلاقیت
تجارت بین الملل
مدیریت استراتژیک توریسم
اصول و مبانی سازمان و مدیریت
مدیریت رفتار سازمانی و منابع انسانی
مدیریت کیفیت
اصول و مبانی حسابداری و مدیریت مالی
مدیریت جاذبه ها و مقاصد گردشگری
اصول و فنون مذاکره
زبان تخصصی کسب و کار
و...