آگاهی از قوانین باعث ایجاد تصویر روشن ازمسئولیت ها نسبت به افرادبرای مدیران سازمان شده و باعث کاهش و جلوگیری از رخداد ریسک های کاری میگردد،که موسسه توسعه "مجموعه قوانین هفت گانه کاربردی، مهم و تاثیر گذار" را انتخاب و تحت عنوان "دوره جامع قوانین و مقررات کسب و کار" برگزار مینماید
معرفي دوره
1- هدف دوره
۱ـ آشنایی با مفهوم استراتژی فروش
۲ـ تکنیکهای دیده شدن
۳ـ هنر خلق مزیت
۴ـ اصول ایجاد نیاز در مشتری
۵ـ تله قیمت و خطاهای حوزه قیمتگذاری
۶ـ اصول طبقهبندی مشتریان
و....
2- تواناييهاي مورد انتظار دانشپذيرفتگان دوره
مخاطبین هدف خود را به خوبی درک کنند.
رقبای خود را بخوبی بشناسند و لیستی از فاکتورهایی که آنها را از رقبا متمایز می کنند، داشته باشند.
هویت برند خود را بشناسند.
3- شرايط ورود به دوره (پيشنيازهاي ورود)
1- دارابودن مدرك پايان تحصيلات عمومي (ديپلم متوسطه/ پيشدانشگاهي)
4- نحوه پذيرش دانشپذير
مصاحبه
محتواي دوره
1-استراتژی های یکپارچگی
2-استراتژی یکپارچگی افقی
3-استراتژی های متمرکز
4-توسعه بازار
و.....