ولی چه گونه می توان شم اقتصادی خوبی داشت و فرصتهای پولدار شدن را شناخت و از آنها استفاده کرد؟ چگونه میشود شاخکهای اقتصادی تیزی داشت؟آیا این شم اقتصادی ذاتی و ژنتیکی است؟ آیا در دوران کودکی ایجاد میشود؟
معرفي دوره
1- هدف دوره
این دوره شامل مجموعه ای از قابلیت ها است که فرد را با مفاهیم برند و برندسازی و تمایز این دیدگاه و استراتژی را با رویکرد سنتی بازاریابی و تبلیغات آشنا میسازد.
این دوره با بیان عملیاتی و مفهومی برند و برندسازی، اصول تبلیغات حرفه ای و روشهای تحقیقات بازار قبل و بعد برنامه های بازاریابی و تبلیغاتی به دنبال ایجاد توانمندی نزد مخاطبین دوره، برای اجرای اصولی این اقدامات در بنگاههای اقتصادی میباشد.
اهداف این دوره، آشنایی مدیران و سازمان ها و متخصصان علاقه مند در حوزه بازاریابی و تبلیغات با رویکردهای نوین بازاریابی، آشناسازی مخاطبین دوره با اصول و مفاهیم برند ( نام و نشان تجاری) و برندسازی، نحوه پیاده سازی این مفاهیم در یک کسب وکار (شرکت) و شناخت تفاوت این مفاهیم با روش سنتی است.
2- تواناييهاي مورد انتظار دانشپذيرفتگان دوره
شناخت و بکارگیری مفاهیم عمومی در مدیریت و سازمان
ایجاد تغییر و بهبود سازمان
درک رفتار پرسنل و احساس نیاز آنها و کسب توانایی در تامین و جذب پرسنل
آشنایی با مفاهیم برند و برندسازی و تمایز این دیدگاه و استراتژی را با رویکرد سنتی بازاریابی و تبلیغات و نحوه پیاده سازی این مفاهیم در یک کسب و کار (شرکت)
3- شرايط ورود به دوره (پيشنيازهاي ورود)
1- دارابودن مدرك پايان تحصيلات عمومي (ديپلم متوسطه/ پيشدانشگاهي)
4- نحوة پذيرش دانشپذير
مصاحبه
محتواي دوره
اصول برندینگ و تبلیغات
چرخه برند سازی
ارتباطات یکپارچه برندسازی و تبلیغات
تحقیقات بازاریابی مقدماتی
و....